1 ay önce orta kulak iltihabı oldu kulağım antibiyotik kullandım içtim sıra iyiydim sonra ilaç bitti hafif hafif gelmeye başladı tekrardan ağrı ve dün akşamdan beri aralıkskz ağrı yapıyor emziriyorum diye her antibiyotiği de kullanamıyorum cuma gününe randevu aldım kbbza ama o zamana kadar geçirecek birşeyler biliyor musunuz ağrıdan duramıcak duruma geliyorum aynı zamanda baş ağrısı ve kulak akıntısı da yapıyor