Seniha34 Valla ben kızımda sütüm olsun diye dünyayı yedim Hiçbişey değişmedi canım. Kafayı rahatlatacaksın önce. Sütüm yetiyor çok diye düşüneceksin. Zar zor 1 yaşına kadar mama+meme ile gitti. Çok üzgünüm onun adına. Oğlum da Hiçbişey yapmadım ekstra, sadece kafamı rahatlattım hep yettiğini düşündüm ve emzirme hemşiresinin de çok yardımı oldu 🌼 ben çok su içiyorum sadece başka bişey yok 🤗