mamabear_ bambammko aşı ayrı kan almak ayrı. 20 aylık bütün aşılarını yaptırdım hiç yan etkilerini yaşamadık bile şükür
bambammko mamabear_ ayrı olduğunu biliyorum ama başka biri aldı çocuğum ağlamadı bile ama ebe aldığında çocugumun ayakları mosmor gezdi susturamadım