Altus kullanıyorum servis kuruluma geldiğinde apratı ücretsiz olarak kullandı gayet memnunum bende. Bi ücret talep etmediler ama eğer kurulumu makina üzerine yapmazlarsa ayrıca sen ilerde lazm olur diye istersen ücretli dediler. Aparatı kullanmaz 2 yıl içinde kullanma kararı alırsanız yüne ücretsiz dediler.