tugcence ben yaklasik bes yil once ozel bir klinigin doktoruyla anlasip ozel bir hastanede ameliyat oldum 28 bin odedim. Ciddi bel omuz agrilari yasiyordum cok buyuklerdi tasiyamiyordum artik gebelikten once yaptirip kurtuldum. 2 kg aldilar benden,daha fazlasini da aldirmak istedim doktor mumkun olmadigini soyledi sut kanallarimin cogunu kaybedecegimi ve belki bebek emziremeyecegimi soyledi kabul ettim. His kaybi yasadim (beklenen bisey) kac yil oldu o his tamamiyle gelmedi,herkeste ayni olmuyor. Ben kucultme diklestirme yaptirdim,iz kaliyor eger memen buyukse cok buyuk bir iz kaliyor
Cilt tipine bagli olarak izler kaliciligi degisiyor tabii. Gecirdigim en rahat ameliyat sonrasi surecti. Yari oturur pozisyonda uyumalisin deodorant sıkamazsin,agir kaldirmamalisin kollarini yukari kaldirmamalisin zaten kaldiramiyosun,duzenli gazli bez degisimi ilac surme yapmalisin. Koltuga oturup kalkarken zorlanabilirsin. Agrin cok minimal oluyor.