asaf3467 kuzeylul3608 gerçekten eşim de şeker hastası o da kullanıyor bu ilaçları kullandığı sürece bir 8 kg falan verdi ama tabi yürüyüş falan da yaptı ekstra dikkat etti tuzsuz falan yedi diyet de yaptı ama ben ilaca bağlı olduğunu düşünmemiştim
sadbut asaf3467 diyet yapabilme sebebi ila oluyor normalde durduramıyorsun yemeni krize sokuyor ama o ilaç sekeri otomatik dısardan veriyor gibi oldugu icin istahsızlık daha duzenli yeme kolaylaştieiyor