Herkese selam oğlum şu anda 9 aylık ve doktorumuz artık blw ile yemeğe geçebilirsiniz dedi.ben 6. Aydan bu yana ara ara onun dokunarak yiyebileceği gıdalar denedim ama ne zaman dokunsa yüzünde bir tiksinme oluyor. Şuan kesin eminim dokunduğu yiyecekleri yemek istemiyor( diş çılarmadık henüz ve çok kaşınıyor) sadece havuç ,salatalık gibi sert şeyler hoşuna gidiyor. Siz de durum böyle mi ? Nasıl alıştırabilirim. Açıkcası acele etmiyorum ve yemekten tiksinmesinide istemiyorum. Bir günde biberondan tiksinip bırakmıştı çünkü.