Bugün Nevruz’muş 🌸 Hep birlikte ateşten atlayıp dertleri geride bırakalım mı? 🙂↔️
Herkese sağlık, mutluluk ve bol bereketli bir Nevruz diliyorum Yeni başlangıçlar hepimize uğurlu olsun 🌿💛
Siz neler yapıyorsunuz kızlar? Var mı böyle Ateşten atlayan, dilek tutan var mı?