Kızım 8 aylık 1-2 aydır desteksiz uyumuyor. Atak, dönme çalışmaları, diş vs hepsi üst üste geldi. Bende uyku arkadaşı aldım onla alışsın istiyorum ama pek işe yaramadı gibi nasıl alıştırabilirim? Uyurken yatağına koyuyorum uyanık olduğu zamanlar onunla oynatmıyorum..başka önerisi olan olur mu?