gizem_karakecili Bebegime aptamil verdim agzından burnundan kustu şimdi de 2 haftadır bebelac gold veriyorum 3 gündür şiddetli öksürük hapşırma ve halsizlik var mamayı verince oluyor diye düşündük sizce böyle durum yaşayan oldu mu