Merhaba, ikizlerim 3 ay 20 günlükler, düzeltilmiş olarak 2 ay 16 günlük oluyorlar.
Gündüz uykuları inanılmaz derecede kısa. Derin uykuya bir türlü geçemiyorlar. Hep kıpırdanıyorlar, emzik istiyorlar. Sürekli uykuya döndürmeye çalışıyorum ikisini de. Bu ay için normal ve geçici bir süreç midir acaba?