annisoldum aynen benimde akşama kadar ağlıyor ne derdi var bilmiyorum gaz kesinlikle değil , emmiyor memeyi verdiğimde ağlıyor , uykusu var uyumuyor yani karnı tok olduğunda da uykusu olmadığında çok kısa duruyor geri yine aynı ağlama krizleri, annemlerdeydim apar topar eve geldik sabah kahvaltıyla duruyorum şuan kucağımda uyudu bırakmaya korkuyorum