Arkadaşlar merhaba, bugün bebeğimin 1 yaş çekimi için stüdyoya gitdik, ama bebeğim hiç bir şekilde sakinleşmedi, yani ne yaptiysak susmadan ağladı, içeride emzirdim, yine de yok yani sakinleştiremedik, çok güzel dekorlar vardı, hepsinin yanina götürdük, ama hiç birinin yanında durmadı, dekorlara bakıp ağladı, sevdiği oyuncakları falan hep götrdüm ama durmadı, sadece kucağa gelmeye çalıştı, tam 1 saat ağladı, durmadan hem de , hiç sakinleşmedic ne yapicagimizi şaşırdık kaldık, başına böyle bir olay gelen var mı, ne yapa bilirim?