Arkadaşlar merhaba 8 buçuk aylık bebeğim var dün huysuzluk iştahsızlık ateş ve isal sebebiyle doktora götürdüm açıkçası biz üst dişler geliyor diye düşünmüştük fakat ateşi baya yükselince götürelim dedik, kaka tahlili yapıldı rota virüsü dendi zinco ve probiyotik verdiler ilaç olarak doktorlar daha başlangıç olduğunu şu kaybı vs olmadığı için korkulacak bişey olmadığını söylediler. Ama bebeğim dün geceden beri çok ateşleniyor 39-40 dereceyi buluyor ilaç veriyorum fakat düşmüyor duş aldırıyorum düşmüyor ne yapabilirim lütfen bi akıl verin düşmüyor ateşi