bynanonim Kızım 2 ay 14 günlük 3500 gram dogdu ama suan 4200 gram sadece anne sutu alıyp ama sureklı burun tıkanıyo oksuruyo emmekde zorlanıyo sagarak vermeye çalışıyorum 90 cc ama gücum yetmıyo asırı gazlı ne kdar dıkkat edersem edıyım kolık emerkende 5. Dakkadan sonrası yok zorla emzırıyom kılosu gerı kaldı maalesef mama baslamayı düşünüyorum cok durumum yok onerı verebılırmısınız acaba 🥺🥺🥺
Metesmom bynanonim 90 cc’yi kaç saatte bir veriyorsunuz ve kilo almasına engel bir sağlık sorunu var mı diye araştırıldı mı? 2 ayda 700 gram az çünkü.
kitapsever_ bynanonim bende aynı şekilm 3 kilo doğdu sonra memede uyuya kaldığı için sarılık oldu sonra yoğun bakıma alındı hastalandı fln derken mamayla besliyorm tamamen çünkü emzirmeye çalışnca 5 dk emip ağlıyor
momofkivanc Kilosundan dolayı belki doktor raporu ile mama alabilirsiniz, durumunu doktora anlat reçete olarak al mama başla. Bizimki 3 aylık sütüm az diye mama veriyorum toplam emmesi on dkyı geçmiyor mama takviyesi yapıyoruz
Metesmom bynanonim üstte başka bir kullanıcı da demiş zaten, siz muhakkak bir an önce çocuk doktoruna gidip bu konuyu açın ve raporlu mama kullanmaya başlayın. Bildiğim kadarıyla mama daha makul fiyatlı oluyor rapor çıkarıldığında. Mama özel oluyor marketlerde satılan bir mama değil raporlu mama.
bynanonim kitapsever_ rvet 5.6. Dakka huzursuzlanıuo bend esagıp verıyom bu yuzdenden cok zor oluyo psikolojik olarakda hangı mamayı verıyosunjz duzeldımı kılo
pink9 Ya kızlar benım bebegım de kısa emıyor ¾/⅚//7 dk emıyor bırakıyor gün ıcınde sabah ve akşam 30 cc falan mama verıyorum acaba mama yeter mı daha da mı coğaltsam
pink9 momofkivanc 3 ay 20 gun norma mı az emmesı dıkalrı mı dağılıyor çabuk doymuyor dıye korkuyorum korkumdan gurnuz 45 dkda bır verıyorum gece 6 saat uyumasına ızın veriyorum fazla mı uyutuyorum sızce
momofkivanc pink9 gece nasıl uyutuyorsunuz bizimki sürekli uyanıyor hiç o kadar uzun uyumuyor yönteminiz ne
pink9 esen0101 fazla mı uyuyor karışmadım bılac defa 6 saat sonunda kendı uyandı ama ılk uykusu böyle uzun sonra bazen saat başı bazen bır buçuk saatte bır uyanıyor doktorlar da bırakın uyusun acıkırsa uyanır ıykusu bölünürse ılerde hep bölünmeye alışır dıyor üç aydan sonra ama bazı geceler saat kuruyorum beş saat sonra Bn beslıyorum