Zydy ekmek tatlı ne varsa yedim adet olduktan sonra ödem falan geçiyor sadece bol su içmeye bak ikinciye 3 aylık hamileydim sanki evlenmeden önceki Halime dönmüştüm tam 2 sene var aralarında şuan ikinci Doğumun kilolarıda gitti sayılır iki doğumda Sezeryan ile oldu korse de taktın mı adet dönemlerinde göbek nöbet hiç birşey kalmıyor