yasmin66 benim çok eskiden kalma anker eufy var. Haritasız ve temizleme istanyonsuz robotu 5-6 yıl kullandım. Şimdi Roborock kullanıyorum. Eskisi hala çalışıyor. Roborock kendi kendini temizliyor. Ayda bir toz haznesi doluyor. Hiç süpürge haznesi boşaltma derdim olmuyor. Roborockta yer silme özelliği de var. Günde iki kez süpürüyor, akşam 8’de silme yapmaya ayarladım. Ben çay içerken o sessiz sessiz siliyor. Ev hep temiz. Tavsiye ederim. Büyük rahatlık