sarikavun evet erkek bebek. şöyle gece çok emiyor orası ayrı ama mesela taştığında bez ağır olmuyor bir şekilde beze değmeden ya da bi kısmı bezde kalıyor, çiş yandan üstten çıkıyor. bez bantlarına da dikkat ediyorım ne çok sıkı ne çok gevşek bırakıyorum. bilemedim ki sebebi nedir. çok idrar yapsaydı doktora danışırdım da dediğim gibi dolu dolu bez almıyorum sadece çiş bezden kaçıyor :(