Son iki kıştır ama özellikle bu kış sürekli hasta oluyoruz. Benim boğazlarımın ağrısı zaten 1 hafta iyiyse 1 hafta kötü hep bir boğaz ağrısı. Oğlum sürekli nezle oluyor. Yani ateşli hastalık değil de daha çok hep nezle öksürük ve boğaz ağrısı ile mücadele ediyoruz. Şimdi oğlumun burnu akıyordu azaldı, dün eşim hastalandı bütün gece inledi. Benim zaten boğazlarım berbat durumda. Bunaldım artık. Meyvemizi sebzemizi etimizi balığımızı yiyoruz. Yoğurdumu kendim mayalıyorum. Çorbalarımı kemik suyuna yapıyorum. Ne bileyim hani sürekli dışardan yiyen bi aile olsak neyse çikolata vs tabiiki herkes kadar yiyoruz ama ev yemeğini sağlıklı şeyleri ihmal etmiyoruz. Eşim sigara içiyor ama az içiyor yani ben içmiyorum. Diyprum sadece sigara dumanı büyün hepimizi bu kadar sürekli hasta etmez herhalde.