Kızlar hayırlı bayramlar öncelikle sezeryan sonrasında korse ne kullandınız ben boxer tarzı olanlardan alsam diyorum düğünlerde elbise altına giyiyoruz ya bi tane cırtlı almıştım belimin etrafına sarıyordum ama oturunca dikişime batıyordu kancalı olanlardan da bu yüzden çekiniyorum. Kullanıp memnun kalan fikir verecek olan var mı birde kaç gün sonra giydiniz mesela hastanede 2. Gün o külot gibi olanlardan giymeye başlasam ne olur etim sallanmayacağı için ağrımda az olur gibi geliyor tecrübesi olan varsa lütfen bekliyorum 🥰