_Hera ben Hamilton kullanıyorum. Katlanıp araçta arka koltuk ayak boşluğuna sığıyor. Sürüşü çok konforlu. Tek elle açılıp kapanıyor. Kapatma aksamına bas, ittir bırak. Kendi kendine kapanıyor. Hafif. Taşıması kolay. Kızım 3,5 yaşında olacak. 5 yaşında gibi uzun bir çocuk. Avm gezerken mutlaka yanıma alıyorum. Çok yorucu oluyor çocuklar için. İlla bi yarım saat de olsa arabada oturur dinlenir. Daha küçükken çok daha fazla kullanıyorduk tabii ki. Normalde gündüz uyumayan çocuğum gezerken yorgunsa arabasında uyuyor. Altı aylıkken almıştım. Hala tek bir yerinde sorun yaşamadım. Çok kaliteli. Hiç kucakta taşımak zorunda kalmıyoruz. Araba da konforlu olduğu için taşımak zulüm olmuyor.