Çok saçma biliyorum ama evde durunca zaman geçmiyor. Bebeğimle(5,5 aylık) çocuğumla(4yaş) tek olunca yada eşim varken zaman geçmiyor. Oyun oynasam hemen sıkılıyorum. Evde durmak aşırı bunaltıyor. Ama dışarda evet çocukla zor ama büyük olan yaşıtıyla oluyor. Bebekte kucakta gezdiriyorum sohbet ediyorum zaman geçiyor. Eve girmek zor geliyor. Sanki aynı döngüde sıkışmış gibiyim. Kimse bir yerden dönerken evine sıkıntılı hissetmezken bende bunun olması çok rahatsız edici.