“atillaege”#p38562166 5 ay çektim meme ucu yaraları ağrıları sızıları. Bazı göğüslerin emzirmeye uyum sağlaması zor oluyor. Göğüslerine, özellikle uçlarına kıyafetimin değmesi bile canımı yakıyordu. Ne sürdüysem yaralar iyileşmiyor bu da sürekli mastit ve çok acılı emzirmelere sebep oluyordu. Kanlar içinde emzirdiğim zamanlar da oldu. En son FİTO krem denediğimi hatırlıyorum. Belki o iyileştirdi ya da zamanla alıştı. Ama son zamanlarda rahatlamak için phlips ın göğüs ucu kalkanlarını da taktım. Teması kesip hava aldırdığı için yara iyileşmesine destek oldu. Yarım atlet sütyenler taktım. Kocaman babanne tarzı. Derken meme uçlarım alıştı. Çok zordu. Sonrasında meme bağımlısı bir bebeğim olduğu için gece 15 kere meme istemesi fln da oldukça zordu. Annelik zor zanaat ama bana memeden kesmek çektiğim acılardan daha ağır gelecekti. 2 sene emzirdim. Çok zordu. Yine de keşke diyeceğim bir konu yok. Sürekli hasta oluyor yeteri kadar emmediği için mi, çok zayıf kaldı emmediği için mi, yaşıtlarından geri kaldı emmediği için mi gibi konulara takılmam, kafama takıp böyle şeyleri sorun etmem diyorsanız bıraktırmak sorun değil.