Kızlar 6.5 aylık bebeğim var emziriyorum. Dün bayramlaşmaya diye çıktık eve bi geldim tuvaletimi tutamıyorum afedersiniz su gibi. Acile de gidemem bu şekilde çünkü durmuyor . 2 saat zor uyudum. Reflor kullanabilir miyim? İshal kesici önerileriniz var mı? Çok kötüyüm😔