elaerke99 ağır gelmez neden bilmiyor musun, çünkü gömdüğün yer kaderini etkilemiyecek bu sadece batıl bi düşünce, islamda göbek bağını niyet ile gömmek 40 çıkarma rüteli gibi şeyler yok, hatta 40 çıkarma şamanizm geleneği. Göbek bağını insan bedenine ait bir parça olduğu için gömmek en doğrusu olur ama benim gibi evde saklayıp saklayıp çöpe atsan bile bir şey olmuyor.