kulun_biri benimde 4 yaşında bir oğlum daha var. İnanın tek çocuk daha zor 😬 ikizlerde işi öğrenmiş oldum. İlk bebeğimde yemeği bile zar zor yapıyordum ikizlerle beraber tatlılar, kurabiye, pasta hiç eksik olmuyor 😋 kardeşi olsun derseniz korkmayın hiç 😊