Merhaba kızlar . Geçen hafta 4 buçuk aylık bebeğimle 12 13 saat otobüs yolculuğu yaptım. Bebeğimin durumu gayet iyiydi ama bir kaç gün önce bebeğimde burun tıkanıklığı ve hafif öksürük başladı acile götürdüm bana burun temizliği önerdi birde calpol verdi ama boğazında hırıltı ve öksürük vardı. Şimdi ise hırıltı gitti ara ara günde sanki genizi dolu gibi öksürüyor. Bebeğimde ateş huzursuzluk ve iştah kayıbıda yok. Korkuyorum bu öksürük ciğerlerine kadar ilerler mi rvs olacak diye de çok korkuyorum neler yapmam lazım ?