sezerrrr Ben de tam böyle bir post açacaktım ki bir bakayım illa sorulmuştur bu dedim ve siz sormuşsunuz 😊benim kızım da 16 aylık ben de sabah ve akşam 2 kere veriyorum mamayı diğer zamanlarda da ek gıda yiyor. Ben de bıraksam mı 18.ayını ya da 24.ayını mı beklesem ikilemindeyim açıkçası karar veremiyorum