esmabysl eee normal ki arkadaşım. Benim kızım 37 cm doğdu. Birinci ay kontrolünde 40tı, ikinci ayda da 40tı. Üçüncü ayda 42, dördüncü ayda 44 oldu. Gayet normal yani. Hatta bir ay aynı gidince korkmuştum. Kafası büyük yani bebeğimin, eşimin de kafası büyük. Benim erkek kardeşiminde kafası büyük. Genetik yani. Bence hiç canını sıkma. Bebeğin bir şeyleri takip ediyor mu vs onlara bak derim. Çok uzun yazdım😬