Arkadaşlar oğlum 3.5 yaşinda acayip temizlik takıntısı var ne yapacağımı bilmiyorum, şu içer üstüme üstüne bir damla dökülür tüm kıyafet değiştirir, yerler ıslanır bez alır siler, oyuncaklar yerde olsun sinirlenir toplar, yer döşeğinde yatıyor sabah ilk kalkınca onu bana toplatır daha niceleri var, ne yapıcam ben neden böyle acaba, yemek yesin yada herhangi bir şey ilk ellerini sildiriyor bana, tuvaletten kestim ama yarın öbür gün kreşe yada ana sınıfına gidince ne yapıcak bu çocuk etrafınızda böyle olan var mı akıl verin bana nolur