Haticeyns Kollarınızda uyuşma karıncalanma güçsüzlük hissediyor musunuz birde bazen göğüs bölgenize ağrı baskı gibi oluyor mu ya Korkuyorum bazen kalpten mi diye ama boyunlarım kötü yani omuzlrarım falan düzleşme çıktı belki fıtıkda var
sule45 Haticeyns tam olarak böyle hissediyorum yarın mrım var bende burada kalayım doktora gittim çarşamba günü düzleşme olabilir dedi
semaydin Haticeyns aynılarını yaşıyorum. Hem boyun düzleşmesi hem fıtık var . Hem sol elim karıncalanıyor hem sol kolum ağrıyor ara sıra. Kalpte de sızlama hissediyorum gün içinde ara ara. Fizik doktoru kalpte sızlama gibi hissedilebileceğini söyledi ama sürekli korkuyorum hep tetikteyim. Panik atak yaşıyorum sürekli maalesef
aysebb Haticeyns Evet düzleşme zaten direkt uyuşma, ağrı, güçsüzlük, göğüste ağrı yapıyor. Bende bu şikayetlerden gittim geçen ay. Düzleşme artı fıtık çıktı. Fizik tedavi önerdi
vy_ Haticeyns hem fıtık hem düzleşme var birebir bu belirtiler var bazen sanki boynum yanıyor gibi sıcaklıkta hissediyorum
Haticeyns semaydin evet ya şuan mesela göğsümde yani bu imam tahtası denilen yerde baskı ağrı allahımmm korkmamak elde değil
sule45 semaydin aynı ya hatta eşimi kaç defa aradım ben kalp krizi geçiriyorum herhalde diye hatta çenem bile çekiyor gibi oluyor bazen fıtık mı çıkacak acaba sonuçlarım da ya
semaydin Haticeyns ben de sürekli baskı hissediyorum üstümdekilerden mi diye kontrol ediyorum. Kardiyolojiye gittim çok şükür bir sorun görmedi fizik doktoru da sızlama yapabileceğini söyledi hatta herkes kalbinden sanıyor ama fıtık ya da boyun düzleşmesi çıkıyor dedi ama sızlama geldiği zaman kendimi buna ikna edemiyorum sonrası hep panik atak
Haticeyns sule45 evet evet sol kolum yüzüm hep karıncalanıyor Allah korusun valla insanın aklına herşey geliyor
semaydin sule45 sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Ben de sürekli eşimi çağırıyordum. Büyük ihtimalle fıtık çıkar diye düşünüyorum ama benim sonuç çıkmasına rağmen sızlama olunca kendimi ikna edemiyorum fıtıktan olduğuna
Elis61 aysebb bende ileri seviyede düzleşme var. Baydır çok iyiydim dün sogukta dışardaydım. Birde spordan duş alıp cıktım. Bugunden beri ozellkıkle sağ tarafımda şikayetlerim var. Sağ koluma vuruyor güçsüzlk ağırlıo ve ağrı yapıuor sizinde bu şekilde mi? Ve bacağa vuruyo mu
sule45 Haticeyns evet ya çocukla tek başıma olunca evde ne yapacağımı bilemedim yüz felci mi kalp krizi mi bir de kalbimi bastırınca daha çok ağrıyor hemen randevu aldım zaten bayramdan sonra belli olacak artık
sbldrm Haticeyns yemin ederim tam olarak bunu yaşıyorum kalpten sandım korktum gittim çok şükür bişey çıkmadı ama sol kolumda karıncalanma ve uyuşma var hangi bölüme gitmem lazım
Haticeyns sbldrm fizik tedavi sinir sıkışması varmı diye bakar bende yok dedi çıkmadı ama çok uyuşuyor hala
Esoz1110 Haticeyns Dedikleriniz bende de var doktor öyle söyledi kızımda kolumda uyuyordu o zamanlar daha beterdi çok yoruluyordum şimdi sallamadan uyuduğu için düzeldi arada yorulsam cok yüklensem bedenime ağrım oluyor
sbldrm semaydin sürekli bişey olcak korkusu cok zor ya ağrıyla mı mücadele edecez panik atakla mı o an insan bilemiyor