Merhaba 1 yıl arayla iki tane bebeğim oldu ve tekrar hamile kalmak istemediğim için doğum sonrası kadın doğum doktoru önerisiyle 3 aylık iğneye başladım. Ancak iğneyi iki kez kullanım sonucu aşırı kanamam oldu ve tekrar doktora gittiğimde iğneyi bırakıp spiralin benim için iyi olacağını söyledi. Devlet hastanesinde bakır spiral takılıyormuş birde hormonlu olan varmış ama bu ücretli sanırım doktor bu konuda hiç bilgi vermedi benim gibi iğneden spirale geçen biri için hangisi daha uygun olabilir aynı durumu yaşayan var mı?