Selamünayleyküm hanımlar ben bebek arabami satıyorum da Eşimin abisi bize hediye olarak başka bir bebek arabası aldığı için bu elimizde fazla kaldı. Ürün sıfırdır, hiç kullanılmadı. Mağazadan geldiğinde kutusunun kenarları biraz yırtıktı, biz de kontrol edip kutuyu attık; şu an başka bir kutuda duruyor. 8 bine satıyorum hanımlar