Hanımlar 3 aydır spiral taktırdım. Reglim aşırı düzensiz oldu bir ayda iki kez regl olduğum kısa regl uzun regl olduğum zamanlar oldu şimdi hesapladığımda regl olmam gereken tarihten 6 gün geçti ama 10 gün önce iki üç kez lekelendim ama sonra hiçbir kanamam olmadı hem oruç tuttum hem de emziriyorum belim çok ağrıyor gögsüme dokununca ağrıyor ama süt var olduğundan mı neden anlayamadım bilmiyorum var mı böyle bir durum yaşayan 2 ay önce kontrole gittim doktor yerinde oturmuş hiçbir sorun yok senede 1 kontrole gelirsin demişti ve enfeksiyonum olduğunu söylemişti bu ayda akıntım çok fazla oldu ama bir türlü regl olamadım çok endişeliyim