Bernaaazynp Kızlar bu alt ön iki dişler var ya biri çıktı 20 gün oluyor ikinci hala yok. Ben mi acele ediyorum normal mi bu sizde nasıl ilerledi ya da ilerliyor süreç. 🙂
Cennetinsusu Bernaaazynp Zamanla hepsi çıkacak. Sonra ağlamayın hepsi bi anda çıkar mı diye 😂 şahsen ilk dişi 14.5 aylıkken gördüğüm için. Tecrübeyle sabit 🤣🤣
Bernaaazynp Cennetinsusu 😂 yaaa. Ah bu bebişler ah hayatımda öğrenmek öğretmek hep kolay gelmiştir ama annelik ne okumakla ne araştırmakla olmuyormuş arkadaş yaşayacaksın yani net 🤓😬😬😬
Bernaaazynp Nazlimbalim1 yaaa ay nebileyim ard arda çıkar diyorlar arkadaşın bi üç gün arayla çıktı bizimki tek dişi kalmış nineler gibi geziyoruz bakalım 😂😂😂😂