bussraozturk Benim bebeğim 8.5 aylıkken babıldamaya başladı, ben de özellikle hu konuda çok endişelendim. Kol çırpması kısa bir dönem oldu ama devam etmedi, yalnız doğduğundan beri ayaklarını ara ara kasar gibi hareket ettiriyor. Eskiden mama sandalyesinde sıkılınca başını vuruyordu ama uzun zamandır onu da yapmıyor. Herkese karşı çok sosyal ama ayrılık kaygısı yok, odadan çıkıp gittiğimde umrunda olmuyor.ok kaygılı olduğum için hâlâ ara ara sorguluyorum ama babıldamaya başladığından beri bir anda açıldı. Her çocuğun eşsiz olduğunu unutmamamız gerekiyor, diğer çocuğunuza benzememesi çok normal ama yine de şüpheleriniz varsa doktorunuza mutlaka danışın. Biz nöroloji doktoruna danıştık, 2 ay aralıklı kontrol etti ve en sonunda sorun görmediğini söyledi