kuzeyyy07 Gzm__ 7 bine yakın topladılar ikisi ilk gün Ben işteyim annemler bakıyorlar. Bizimkiler en büyük olduğu için gelen giden çok olur. Her gelen de harçlık verir. ☺ Yeğenlerimin hepsine de verdim bayram harçliği
yavruaslanlar Gzm__ 3800 annem kayınvalidem kayınpederim kaynım görümcem arasında baska hiçbir yere gitmedik
Minikarslann Gzm__ büyük oğlum 9 bin 4 aylık oğlum altın künye ve 4 bin tl şuanlık anneanne ve babaanne birde hala gidilen yer oldu 🤣 biz ne kadar verdik bilmiyorum iki yiğenimiz var . Toplu halde 200 lük verdik 😅
kaandurumoms Gzm__ dedesi ve babaannesinden 2000 geldi 2000de komşu akraba verdi 4 bin topladı oğlumla kızım
Brokolilim Gzm__ 11 bin küsür nakit artı çeyrek yeğenlere bin tl uzaktan olanlara 200 tl verdi eşim cimri yoktur bizde 😆 5-6 yere götürdüm sadece bayramlaşmaya üstelik çokta gezdirmedim çocuğu 🤦♀️