Kızlar iyi bayramlar. Bebeğim hiç sosyal değil. 11 aylık temas sevmez farklı ortama girmez hep evde olmak istiyo. Çok vicdan azabı çekiyorum biraz ekrana alıştırdım şimdi yavaştan bırakıyorum ama. Şu an sosyalleşme sıfır ben nasıl aşacağım bu durumu? Benim gibi olan var mı? Bir yere gidemiyorum rezil ediyor beni