burdabirivar evet çok şükür emmeye başladı ama baya yapışık ikiz olduk😂
Valla sabrettim zorlamadım, istediğinde verdim bi de yatarak emmek istiyordu öyle yaptım hala da yatarak emiyor. Sağıp kaşıkla veriyordum lıkır lıkır içiyordu, memeye gelince istemiyordu.Onu da alışkanlık yapmasın diye çok vermedim. Bi süreç olduğunu bilin, sabredin, biraz oyun oynayın hemen meme vermeye çalışmayın ben böyle yaptım dediğim gibi kaç dk emdi diye süre tutuyordum akışına bırakınca düzeldi