Oğlum 3880 doğdu 3600lere kadar düştü sarılık sınırındaydı doğum kilosuna iki hafta sonra ulaştı 3. Ay kontrolündeki kilosu 6200, sizce nasıl? Doğduğundan beri anne sütüne mama takviyesi yapıyorum sizce mamayı arttırmalı mıyım? Sütüm artsın diye çok uğraştım her yolu denedim ama olmadı çünkü…