Elvinemine benim durumum da sizin gibiydi. 1 manuel, 1 elektrikli, 1 de hastane tipi pompa aldım. Doğduğu haftadan 7. Aya kadar sürekli sağdım. Mama+ meme şeklinde ilerdim. Gece yarısı sağ artar dediler. Dereotu, bulgur, komposto, vitamin ne varsa kullandım. 30 ml 30 ml olarak kaldı. 7. Aydan sonra da bebeğim hareketlenince peşinde koşmaktan sağımları azaltmak zorunda kaldım. 8. Ay tamamen bıraktım. Yani özetle beni sütüm hiç artmadı. Çok uğraştım maddi manevi ama olmayınca olmuyor demekki. Karar size kalmış etkilemek istemem. Çok hassas bir konu. Sadece paylaşmak istedim