2 yaş bir kızım var ve 2 buçuk aylık ta bir oğlum, kıskançlık ve uyum problemi yaşıyoruz biraz, benim yokluğumu çekiyor ve ekran bağımlılığı gelişti bu dönemde çok hırçınlaştı, nasıl yaklaşacağımı artık çok şaşırdım. Bir uzman görüşü almak istiyorum çünkü artık daha kötüye gidiyor durum, ayrılık kaygısı çok farklı bir boyuta geldi. Bildiğiniz iyi bir doktor var mı acaba şehir Hastanesi’nde veya özel de olur lütfen yardımınıza ihtiyacım var