hanımlar bebeğim 1 aylık sabah göğsümü 5-6 dk emdikten sonra kendini geriye atıp ağlamaya başladı bi yandan mememi arıyor ağzına alıyor ama ağlamaya devam ediyor çok uykusu varsa emdi bugün emmediği vakitlerde de hep ağladı 1 gaftaya yakındır da uyutuyorum 5 dk sonrs uyanıyor kakasını yapıyor alt gazı cıkıyor üst gazınıda cıkarıyoruz gaz damlası kullanıyoruz üstüne bide biberon mama vermedim hiç emzik kullanıyoruz göğsümü sıktığımda sütüm tazzikleniyor bu yüzden olabilir mi önerileriniz neler mama vermek istemiyorum 1 aydır gayet güzel emiyordu