damlaozzz Krizinin bitmesini beklemekten başka yolu yok. Ağlamasının, krize girmesinin bir zararı yok. Önemli olan krizi bitince sevgi ve şefkatle toparlayabilmek. Yanında bekleyin, git dese de gitmeyin. Sonrasında da sevgi dolu bir sarılma, şefkat dolu bir öpücükle, duygularını anladığınızı ifade eden minik bir konuşmayla uykuya geçirin. Bu şekilde güvenli bağa zarar vermemiş olursunuz 🌸