birkimsee Kızlar bebeğim altı aylık ve az önce birden uykudan ağlayarak uyandı bayağı ağlıyor ve durmuyor birkaç gün önce alt iki dişinin patladığını görmüştüm acaba ondan mı böyle huysuz ateşi var koltuk altından ölçtüm 37.9 çıktı alnından ölçtüm 37.5 ve 38 arasında gidip geldine yapabilirim?
alpaslanmom_ birkimsee koltuk altından eski tip derece ile ölçün doktorumuz alından ölçülenler biraz yüksek çıkarıyor der
birkimsee Normalde hiç öyle ağlayan bir bebek değil yani ilk defa böyle bayağı ağladı aşırı huysuz durmuyor ilk çocuğum ben çok korktum jeller var ateş düşürücü falan var hiç kullanmadığım bilgim yok doktorönerisi olmadan bir şey kullanabilir miyim? Ona göre eczaneden alayım
birkimsee Kaynana kayınpeder eş konusu olsa yüzlerce akıl fikir yorum yazılır. Ama ciddi meseleler nedense görünmüyor şaka gibi. Böyle ateş, diş vb. durumlarda şu işe yarar bunu yap diyen bişey tavsiye verecek birileri illa vardır diye düşünüyorum.
aycicegii12 birkimsee 38 e kadar diş ateşi normal diye biliyorum ben fitil ya da calpol şurup verdiniz mi? Onlar da rahatlatır
aycicegii12 birkimsee jel olarak bize nurse harveysin dentijelini önerdi doktorumuz içinde zararlı madde yok. Calpolü kilosuna göre vereceksiniz biliyosanız kilosunu. Fitil günde en fazla 3 kere veriliyor 24 saat içinde ona dikkat edin. Doktorumuz bize diş sıkıntısı için calpolü 4 saatte bir verebileceğimizi bebeği rahatlatmak gerektiğini söylemişti. Ama benim bebeğim şurup içmiyor diye ben hiç veremedim fitil veriyorum ama
birkimsee aycicegii12 eşimi eczaneye gönderdim eczane calpol ve Dencol diye jel vermiş. Bende 1 çay kaşığı calpol verdim biraz jel sürdüm bir tık daha iyi daha sakinledi şimdide sallıyorum uyuyacak gibi.
birkimsee aycicegii12 bu kaç gün sürüyor böyle çok korktum ya. Birde alından, kulaktan, koltukaltından hep farklı sonuç çıkıyor. Koltukaltı mı doğru sonuç veriyor?
aycicegii12 birkimsee ay benimkinin birden çok dişi çıkıyor ve aşırı huysuz bir bebek zaten tam çıkmadığı için bir şey diyemiyorum valla 🙄ben braunun kulaktan ateş ölçerini kullanıyorum ama dediğiniz gibi her bölgeden farklı çıkıyor doğru olan hangisi bilmiyorum
birkimsee aycicegii12 bende diş patlayana kadar böyle olur diye biliyordum. Bebeğimin bir kaç gün önce alt iki dişi patlamış ve dedim rahat atlattık artık diş büyür ama bugün böyle oldu işte. Maşallah demiştim halbuki :) İnşAllah çabucak geçer ya çok zor bişeymiş
birkimsee alpaslanmom_ evet alından kulaktan koltukaltından hepsinden ölçtüm. Alından fazla çıkıyor cidden. Koltukaltından da 37.9 çıkmıştı
Anonymus Uzaktan ateş ölçerler pek güvenli değil. Eski tip koltuk altından ölçenleri daha çok öneriyorlar. Ateşi varsa çay kaşığıyla calpol verebilirsin çok yükselirse yada calpole rağmen düşmezse doktora götürün