Aranızda fizyoterapist varsa yardımcı olabilir misiniz ? Aralıktan beri Menisküs yırtılmasından dolayı ağrı çekiyordum. Bu ay fizik tedavi uygulaması yapıldı elektroterapi üzerine egzersiz. 15 gün yapıldı biteli 7 gün oldu fizik tedavi sırasında ağrım azaldı hatta neredeyse bitmişti ama ağrım tekrar fizik tedavi bitince arttı yanlış bir şey mi oldu acaba