K2C2 4 yaşındaki kızım var 1 yıl önce başladı bizde bı anda telefon izlerken gözlerini kırptı üst üste sabahına özel Dr götürdüm Dr gözünde alerji ve kuruluk olduğunu söyledi Damla verdi geçti 5 ay falan sonra tekrar başladı özellikle ekran falan izlerken tekrar Dr götürdüm Dr alerji dedi Damla verdi geçti ama 1 aydir tekrar yapiyo Dr götürdüm Damla verdi bu sefer geçmedi yani azalma var ama özelikle uykusuz kalınca çok fazla yaoiyo