alparslanmomms bizim memleketimiz 14 saat uzaklıkta. Akşam 7 de yola çıkıyoruz. 2 saat kadar oyalanıyor. 9 da uyuyor. Sabaha kadar da uyur. Sabah uyandığında varmış oluyoruz.
Arka koltuğa şişme yatak aldık biz.
Her zaman deriz, aldığımız en mantıklı şey bu oldu diye.
Biz de eşimle çay kahve içe içe sohbet muhabbet yolculuk yapmış oluyoruz. Özellikle shell petrollerde durup bi kahve alırız.