Arkadaşlar merhaba benim çok gaz sorunum var.Sürekli gaz çıkarıyorum yeleniyorum.Abdest aldığımda dahi oluyor ezan okunduktan sonra abdest alıyorum ama yinede bozuluyor ne yapmalıyım.Tam namaza duruyorum niyet ederken de oluyor bazen durduğu da oluyor ama olduğu zamanda acaba tekrar abdest mi alsam diye düşünmekten kafam karışıyor bu konuda bilgisi olan var mı lütfen cevap verir misiniz 😥