14 günlük anneyim bebeğim geç premetüre 37 haftalık doğdu biraz kilo kaybı olduğu için her 2 saatte bir emziriyorum geçen haftaya bakarak daha iyiyim çarpıntı aşırı derecede halsizlik vardı halsizlik hala oluyor bir gün iyi hissediyorum ertesi günü emzirecek hali zor buluyorum kendimde böyle olmam normal mi hiç geçmeyecek gibi geliyor